KESİN ÇÖZÜM!!! WİN 10- AĞDAKİ BİLGİSAYARLARI GÖREMEME SORUNUNUN ÇÖZÜMÜ

WIN 10 İŞLETİM SİSTEMİ AĞ SORUNUNUN ÇÖZÜMÜ

WIN 10 AĞ SORUNU

Ağ' daki bilgisayarlara erişememe, paylaşımda ki yazıcıyı ve bilgisayarları görmüyorsa;
Sırasıyla;




  1.  Win-R (Çalıştır)
  2. gpedit.msc komutunu yazıyoruz 
  3.  Açılan Pencereden Bilgisayar Yapılandırması

     
  4. Yönetim Şablonları
  5. Lanman İş İstasyonu
  6. Güvenli olmayan konuk oturum açma işlemlerini etkinleştir
  7. Etkin-Tamam
gpedit.msc Win 10 Home desteklemediğinden bulunamadı hatası verir, bunun için dışardan eklemeniz gerekecektir.
Gpedit.msc indir
Bu işlemi yaptıktan sonra Ağ Sorunu çözülmüş olacaktır.

2. Yöntem

Çalıştır-services.msc  yazın
Gelen ekrandan Hizmetler ve sağ taraftan İŞLEV BULMA KAYNAK YAYIMI bunu seçin gelen ekranda BAŞLANGIÇ TÜRÜ: Elle değil Otomatik seçin Başlat butonuna tıklayıp tamam butonuna tıklayın. Sorununuz çözülecektir

56 yorum:

  1. teşekkürler internette bakmadığım yer kalmadı bu yazdığınız ile ağ sorunum çözüldü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olmasına sevindim.

      Sil
    2. allah razı olsun pelin abla

      Sil
    3. çok teşekkür ederim çözüm için
      sabah beri neler yaptım oladı
      1.adımda çözüldü:)
      emeğinize sağlık

      Sil
    4. ALLAH cc razı olsun süpersin yöntem 2 il çözdüm...ALLAH cc ne muradın varsa versin...

      Sil
  2. adamsınnn. çok teşekkür ederim şifa oldu.

    YanıtlaSil
  3. Bu sorunu çözmek için o kadar uğraşmıştm ki ne yaptıysam çözülmemiştir. 30 saniyede çözdünüz. Minettarım. Çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler aradığım çözümü blogunuzda buldum.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler. Microfoss halt etmiş! sayfalarca bilgiden defalarca denemeden sonra nihayet ağdaki bilgisayarları görmeye başladım...
    Windows 10 sıfırladıktan sonra çıktı bu sorun.
    Teşekkürler Pelin Elci...

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler sorun çözüldü

    YanıtlaSil
  7. çok teşekürler sorunum gitti sayenizde.

    YanıtlaSil
  8. çok yerde baktım bu soruna ama sizin sayfanızda çözümü buldum teşekkürler size

    YanıtlaSil
  9. O kadar sayfalarda çözüm diye yazmışlar hiç biri çözüm olmadı ta ki sizin blogu görene kadar. Sorunum çözüldü teşekkür ederim emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. yazınız sorunuma çözüm oldu teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. Sayenizde sorunumu çözdüm denemediğim yol kalmdı tşk

    YanıtlaSil
  12. Çözümünüz için gerçekten çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Bunları yapmış olmama rağmen halen wifi ile bağlı olan bilgisayarı göremiyorum. Yalnız wifi ile bağlı olan bilgisayardan eternet ile bağlı olanı görebiliyorum. Göremediğim bilgisayardaki paylaşılan dosya ve klasörlere \\pc adı\klasör adı ile ulaşabiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şunu deneyin; Çalıştır-services.msc yazın
      Gelen ekrandan Hizmetler ve sağ taraftan İŞLEV BULMA KAYNAK YAYIMI bunu seçin gelen ekranda BAŞLANGIÇ TÜRÜ: Elle değil Otomatik seçin BAşlat butonuna tıklayıp tamam butonuna tıklayın. Sorununuz çözülecektir

      Sil
    2. Merhabalar... Burada bahsettiğiniz işlemleri daha önce yapmıştım. Yalnız sorunu çözdüm. Çözümü de paylaşmak isterim ki sıkıntı yaşayan arkadaşlara çözüm olabilsin...
      Her iki bilgisayarda kolay ulaşım açısından da elle ip tanımlamıştım. DNS olarak da google dns lerini vermiştim.
      DNS :
      8.8.8.8
      8.8.4.4
      şeklinde tanımlamıştım. Sorun buradaymış. Her iki bilgisayarda da DNS lerin ikinci satırını (8.8.4.4) silince sorun çözüldü. Neredeyse iki yıldır çözemediğim sorunun kaynağı iki satırlı dns imiş. Bir bağlantı kuramadım ama sildiğim zaman sorunsuz çalışıyor, ağ bağlantılarım içinde her iki bilgisayarı görebiliyorum. Tekrar ikinci satırı girdiğimde yine çalışmaz oluyor. Bundan dolayı sorunun kaynağının DNS olduğunu kesin olarak söyleyebilirim.
      Kolay gelsin...

      Sil
    3. Bu arada yanıtınız için ayrıca çok teşekkür ederim.

      Sil
    4. Sorununuzu çözmenize sevindim paylaşım için de teşekkür ederim

      Sil
  14. İşime yarar bir yayın oldu teşekkür ederim. Reklamları tıklayarak destek olmak istedim ben ;)

    YanıtlaSil
  15. yıllardır çözülemeyn problem.. bunu google da ön sıraya almak lazım :)

    YanıtlaSil
  16. çalıştıra gpedit.msc yazınca bir şey çıkmıyor. yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yanlış yazılıyor olabilir çıkan ekranı elcipelin@gmail.com adresine mail atabilir misiniz
      Aşamalarınızın resmini

      Sil
  17. İşlev bulma kaynak yayımı hizmetini açınca düzeldi, başka hiçbir yerde bulamamıştım teşekkür ederim. Ancak şöyle bir sorun var ben bu hizmeti normal services.msc de bulamadım, görev yöneticisindeki hizmetlerde buldum ama orda da sadece anlık olarak açılıyor yani her pc yi açtığımda açmak zorunda kalıyorum bunun bir çözümü varsa yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  18. merhaba, her defasında böyle bir şeyin olması ilginç, bilgisayarda deepfreeze kurulu mu?

    YanıtlaSil
  19. siz harikasınız, alakasız sitelerde gezdim sorunum sizn yazınızla çözüldü

    YanıtlaSil
  20. Kardeşim Allah razı olsun senden, denemediğim yöntem kalmadı sayende sorunu çözüldü.

    YanıtlaSil
  21. Kardeşim Allah razı olsun senden, denemediğim yöntem kalmadı sayende sorunu çözüldü.

    YanıtlaSil
  22. Bende teşekkür ederim. Sorun çözüldü ama bilgisayarları kapat aç yaptığımda o işlemi tekrar yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  23. Bunu yaptıktan sonra wifi bağlantım kopup tekrar geliyor gerekçe ne olabilir acaba?

    YanıtlaSil
  24. Microsoft'un yardım sayfasını komple okudum uyguladım sonuç alamadım sizin tavsiyenizi uyguladım anında gördü. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  25. merhaba,yönetim şablonlarına tıklayınca "MMC eklentiyi başlatamadı" yazan bir ikaz kutusu açılıyor. yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  26. Microsoft ta hatta NASA da çalışacak insansınız. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. çooookkkk teşekkürler... harikasınız...

    YanıtlaSil
  28. olmadı ne yapsam hepsini denedim

    YanıtlaSil
  29. merhaba benim sorunum windows 10 home 64 bit bilgisarımla ağa bağladığım epson 3110 (kablolu)yazıcımdan çıktı alabiliyorken birden bilgisayar yazıcıyı ağda göremiyor..1 yıl içersinde 2. kez oldu.ilkinde bağlayabildim yazıcı ekle bölümünden ama şimdi oluyor yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, driver yeniden kurmayı deneyin, win 10 güncelleme yaprken eksik yazılım yüklemiş de olabilir, güncellemeleriniz kontrol edip tekrar yazıcı driverını kurabilirsiniz

      Sil
    2. Windows Güncelleştirmelerini (KB5005565) kaldırmadan en son 0x0000011b yazdırma hatalarını düzeltmek için bu ay varsayılan olarak etkinleştirilen CVE-2021-1678 azaltmayı devre dışı bırakabilirsiniz.

      “HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Print” anahtarına gidin , “RpcAuthnLevelPrivacyEnabled” adlı yeni bir DWORD-32 bit değeri oluşturun ve aşağıdaki kayıt dosyasında gösterildiği gibi “0” olarak ayarlayın.

      Sil
  30. çok teşekkürler bir sürü şey denedim sonunda sayneizde çözdüm tşkler

    YanıtlaSil
  31. Bir süredir canımı sıkan, ne yaptımsa inatla devam eden, internet üzerinden yaptığım çözüm araştırmaları başarısızlıkla sonuçlanan sorunumu çözdünüz. Üzerimden yük aldınız. Hayat önünüze engel çıkartmasın, yolunuz ve bahtınız hep açık olsun. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. win10 da ağda paylaşılan klasörlere erişemiyordum. Sayenizde sorunum çözüldü. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  33. Hocam Ben de aktive directory olan bakanlık ağına bağlı yazıcılarda sorun yaşıyorum. Şöyle ki: Bazı cihazlarda bağlı yazıcıyı ağda paylaşıp diğer yazıcılar tarafından kullanılmasını sağlayamıyorum. Bir bilgisayara kabloyla bağlı yazıcıyı paylaştırıp diğer bir bilgisayardan bağlan yaptığımda ya yukarda bahsedilen hata oluşuyor ya da bağlanıyor gibi yapıp hızlı bir yükleme yapıyor ancak yazıya yazı gitmiyor. Şunu farkettim İŞLEV BULMA KAYNAK YAYIMI'nda bahsettiğiniz kısım pasif halde ve maalesef aktif olmuyor yani hizmet devre dışı ve buton da pasif olduğu için başlat yapamıyorum. Bir de şunu farkettim win8 ler aralarında sorun yaşamazken win10 bilgisayarlar win8 olan bilghisayar yazıcısına baglanırken sorun yaşıyor. Aynı sorun win10 lar arasında da varken win8 ler çok iyi iletişim kuruyorlar. Ciddi bir sorun yaşıyorum fikriniz varsa yararlanmak isterim

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar;
    Ağda paylaşılan ana bilgisayar da sadece Users klasörünü görebiliyorum.
    E Sürücüsü komple paylaşıma açık yazıcılarda paylaşıma açık. Bunu çalıştır komutunda ilgili yola bilgisayar ismini girdiğimde paylaşılanların hepsini görebiliyorum Fakat diğer bilgisayarda paylaşılan bilgisayarın sadece Users Klasörünü görebiliyorum.
    Bahsettiğiniz bütün şeyleri denedim ama olmadı bi türlü yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  35. Çoook teşekkürler. İşe yaradı :)

    YanıtlaSil
  36. gerçekten işe yarıyor çok teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  37. ilk işlemden sonra sorunum çözülmedi ancak yorumlara verdiğiniz cevaplar ile sorunumu çözdüm. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  38. Teşekkürler sayende büyük bir yükten kurtardın.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba. Ağaya nas sistemi ekledim. Kendi bilgisayarımdan ip ile bağalnmaya çalışıyorum boş geliyor. Başkı bilgisarlarda sorun yok. Nedeni ne olabilir? Şimdiden yardımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  40. merhaba. zabağacak uğraştığım işlemim çözüldü. gerçekten faideli bir bilgi teşekkür ederiz. pelin hanım gerçekten elleriniz dert görmesin aziz mübarek günde.

    YanıtlaSil